مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 10:502021-01-09اقتصادي

اولین رویداد ملی «شتاب در صنعت چوب و کاغذ» برگزار شد


اولین رویداد ملی شتاب در صنعت چوب و کاغذ کشور با معرفی ایده های برتر در ساری پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با همت مرکز علمی کاربردی چوب و کاغذ مازندران، اولین رویداد ملی شتاب در صنعت چوب و کاغذ کشور برگزار شد و پس از توزیع فراخوان در سطح کشور و بررسی مقالات و ایده های رسیده به دبیرخانه همایش، طی یک وبینار، ایده های برتر معرفی شدند.

امید محمدی رییس دانشگاه علمی کاربردی چوب و کاغذ مازندران ظهر شنبه در ابتدای این وبینار، گفت: این رویداد بر چهار محور اصلی شامل استفاده از فناوری نانو در فرایند تولید کاغذ ، بهینه سازی مصرف انرژی در فرایند تولید کاغذ ، استفاده بهینه از ضایعات پلاستیک کاغذهای باطله و استفاده بهینه از ضایعات چوب تمرکز دارد.

وی استقبال ایده پردازان از این رویداد را بسیار خوب و دلگرم کننده توصیف کرد و گفت: امیدواریم برگزاری چنین رویدادهایی در آینده نیز استمرار یابد.

آموزش نقش مؤثری در افزایش تولید و ارتقای کیفیت دارد عباس صفری رییس هیئت مدیره و سرپرست چوب و کاغذ مازندران نیز در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از تلاش دانشگاه علمی کاربردی چوب و کاغذ مازندران گفت: اتفاقاً جا داشت که شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان پیشگام تولید کاغذ در کشور دست به چنین اقدام ارزشمندی بزند و من امیدوارم دبیرخانه علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد ملی «شتاب در صنعت چوب و کاغذ» برگزار شد

اولین رویداد ملی «شتاب در صنعت چوب و کاغذ» برگزار شد