مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:552021-01-09اقتصادي

بنزین داخلی مشتری زیادی در دنیا دارد/ شهرفروشی در تهران کار غلطی بود


بنزین و گازوییل مصرفی کشور برخوردار از بالاترین استانداردهای دنیاست و مشتریان پروپاقرص جهانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) در مراسم آغاز عملیات اجرایی شارباغ حضرت زهرا (س) و بهره برداری از فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار این طرح ها را مهم و کاربردی در منطقه جنوب تهران که نیازمند خدمات بیشتری است، توصیف کرد و گفت: قطعاً اجرای طرح های مهم این چنینی موجب افزایش تسهیلات رفاهی و ایجاد امکانات ورزشی و آموزشی در شهر تهران می شود و می تواند در زندگی مردم تحول ایجاد کند.

معاون اول رییس جمهور ضمن تشکر از مجموعه مدیریت شهری و شهردار و شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد، اجرای چنین طرح های زیبایی باعث شود تا هر کس به تهران بیاید بتواند از این مجموعه های زیبا بازدید و از آن بهره مند شود.

وی با اشاره به ایجاد تأسیسات خطوط مترو در تونل زیرزمینی قطار تهران تبریز از مدیریت راه آهن کشور خواست تا با هماهنگی بیشتر با مسئولان شهرداری این امکانات را در اختیار مردم تهران قرار دهد.

جهانگیری افزود: امکانات همه دستگاه ها اعم از راه آهن و شهرداری متعلق به ملت ایران است و باید ظرف یک تا دو هفته آینده با هماهنگی زمینه لازم برای استفاده از خطوط مترو فراهم شود تا مردم از این سرمایه گذاری بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین داخلی مشتری زیادی در دنیا دارد/ شهرفروشی در تهران کار غلطی بود

بنزین داخلی مشتری زیادی در دنیا دارد/ شهرفروشی در تهران کار غلطی بود