مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:552021-01-09سياسي

سردار محمد: آزادراه کنارگذر جنوب غرب تهران بهره برداری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم آغاز عملیات اجرایی شارباغ و بهره برداری از فاز 2 بزرگراه شهید نجفی رستگار اظهار داشت: - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به اجرای پروژه های اخیر با همکاری شهرداری گفت: به زودی پروژه آزادراه کنارگذر جنوب غرب تهران وارد چرخه بهره برداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم آغاز عملیات اجرایی شارباغ و بهره برداری از فاز 2 بزرگراه شهید نجفی رستگار اظهار داشت: در حال حاضر فضای همدلی بین شهرداری تهران و قرارگاه خاتم الانبیاء حاکم است و این روز ها موفق شده ایم یک پروژه دیگر را برای مردم تهران اجرایی سازیم.

وی افزود: در یک ماه گذشته پروژه های دیگری از جمله افتتاح ایستگاه برج میلاد و پارک هرندی را داشتیم و در رویکرد حناچی یک دید منطقی حاکم است که البته این رویکرد فشار های زیادی را به شهرداری وارد کرده چرا که منابع مالی محدود شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به ضرورت همکاری حداکثری بین دولت و شهرداری اشاره کرد و گفت: به نظرم فضای همکاری از سوی دولت در جهت حمایت از شهرداری نبوده و امیدوارم مشکل در این زمینه مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار محمد: آزادراه کنارگذر جنوب غرب تهران بهره برداری می شود

سردار محمد: آزادراه کنارگذر جنوب غرب تهران بهره برداری می شود