مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:352021-01-09ورزشي

طرح کتاب یار گامی موثر برای کتابخوان کردن شهروندان تبریزی است


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: طرح کتاب یار گامی موثر برای تشویق شهروندان به امری کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: طرح کتاب یار گامی موثر برای تشویق شهروندان به امری کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه است.

حجت الاسلام احمد حمیدی در جلسه رونمایی از طرح کتاب یار ، اظهار کرد: این طرح در راستای اولویت های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تبریز و از مصوبات این کمیسیون بوده که اعتبار آن از محل بودجه امسال تامین می شود.

وی، هدف از اجرای این طرح را افزایش میانگین سرانه مطالعه در سطح استان و کلانشهر تبریز اعلام کرد و گفت: در زمان کنونی میانگین سرانه مطالعه این شهر در شان و جایگاه تبریز شهر اولین ها نبوده و با اجرای این طرح تلاش می شود، علاوه بر حمایت از حوزه کتاب و نشر، سرانه مطالعه در این شهر نیز افزایش یابد.

وی اظهار کرد: این طرح در قالب امضای تفاهم نامه مشترک بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و شهردار منطقه 6 تبریز با مشارکت کتابفروشی های تبریز اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به فعالیت حدود 32 تا 35 کتابفروشی در تبریز در حوزه غیرآموزشی، گفت: این طرح در دو بازه زمانی اجرا می شود که مرحله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کتاب یار گامی موثر برای کتابخوان کردن شهروندان تبریزی است

طرح کتاب یار گامی موثر برای کتابخوان کردن شهروندان تبریزی است