مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:352021-01-09فرهنگي

انسداد مجاری قاچاق «دیدن این فیلم جرم است» با همکاری ساترا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دفتر پخش بهمن سبز در پی انتشار غیرقانونی فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است اعلام کرد: فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه از چهارشنبه 17 دی ماه با پخش بهمن سبز .

- انسداد مجاری قاچاق دیدن این فیلم جرم است با همکاری ساترا موسسه بهمن سبز با صدور اطلاعیه ای ضمن تأکید بر مسدود کردن مجاری قاچاق فیلم دیدن این فیلم جرم است ، از مخاطبان برای تماشای فیلم در سالن های سینما دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دفتر پخش بهمن سبز در پی انتشار غیرقانونی فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است اعلام کرد: فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه از چهارشنبه 17 دی ماه با پخش بهمن سبز به طور رسمی روی پرده سینما ها رفت، اما متاسفانه از روز گذشته انتشار نسخه بازبینی این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر کام همگان را تلخ کرد.

این اتفاق غیرقانونی در حالی صورت پذیرفته است که این فیلم پس از یک سال انتظار برای دریافت مجوز نمایش سینمایی و سرانجام در شرایط سخت کرونایی، در راستای کمک به احیای سینما ها به اکران درآمد و در طی 3 روز ابتدایی با استقبال بسیار خوبی از مخاطبان همراه شد؛ لذا از نهاد های رسمی و مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد مجاری قاچاق «دیدن این فیلم جرم است» با همکاری ساترا

انسداد مجاری قاچاق «دیدن این فیلم جرم است» با همکاری ساترا