مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:052021-01-09اقتصادي

سرانه مصرف روزانه تخم مرغ در کردستان 48 تن است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان،با اشاره به اینکه مصرف سرانه استان در روز 11 کیلوگرم به ازای هر نفر است، گفت: مصرف میزان سرانه تخم مرغ استان در روز 48 تن است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان،با اشاره به اینکه مصرف سرانه استان در روز 11 کیلوگرم به ازای هر نفر است، گفت: مصرف میزان سرانه تخم مرغ استان در روز 48 تن است.

محمد دره وزمی امروز(20دی ماه) در جلسه تنظیم بازار در خصوص تامین کالاهای اساسی در استان، اظهار کرد: در آذرماه سال جاری حدود 580 تن روغن مایع و جامد مورد نیاز مردم در استان توزیع شد که به همین مقدار در حال جذب و توزیع خواهیم بود.

وی افزود: 401 تن شکر در بسته های سه کیلوگرمی به قیمت 24 هزار تومان برای مصرف کننده به بازار عرضه کردیم همچنین 365 تن شکر به زنبور داران تحویل داده ایم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، بیان کرد: شکر از طریق فروشگاه ها زنجیره ای حدود 200 تن تامین و در بازار عرضه شده است.

دره وزمی ذکر کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 11 هزار حلقه لاستیک سنگین و نیمه سنگین با ارز 4 هزار و 200 تومانی سهم استان بوده و وارد سامانه شده است.

وی به تولید داخل لاستیک اشاره کرد و ادامه داد: 8 هزار و 574 حلقه لاستیک سنگین و نیمه سنگین به استان اختصاص داده که حدودا 36 درصد آن مربوط به لاستیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مصرف روزانه تخم مرغ در کردستان 48 تن است

سرانه مصرف روزانه تخم مرغ در کردستان 48 تن است