مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:502021-01-09سياسي

مردم، دلسوزی های بی مورد درباره متکدیان و زباله گردها را کنار بگذارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه لازم است مسئولان امر، شرح وظایف و مأموریت های دستگاه ها را در قالب طرح جامع ساماندهی تکدی گری و زباله گردی تدوین کنند، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه لازم است مسئولان امر، شرح وظایف و مأموریت های دستگاه ها را در قالب "طرح جامع ساماندهی تکدی گری و زباله گردی" تدوین کنند، گفت: باید آگاهی های لازم به مردم داده شود تا از ترحم و دلسوزی بی مورد در خصوص متکدیان و زباله گردها جلوگیری کرده و با متولیان امر، همراهی و همکاری لازم را انجام دهند.

ناصر خوش خبر، امروز شنبه 20 دی ماه در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده استان که با دستور کار ساماندهی متکدیان و زباله گردها برگزار شد، اظهار کرد: چنانچه موضوع تفکیک زباله از منازل را به مردم توصیه می کنیم، باید مشوق های لازم را هم برای آنها در نظر بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اصلاح برخی از الگوهای جمع آوری زباله از سطح شهر، نقش رسانه ها و صدا و سیما را در فرهنگ سازی بسیار مؤثر دانست.

معاون استاندار خراسان جنوبی از فرمانداری ها و شهرداری ها خواست با الگوگیری از دیگر استان ها در بحث تفکیک زباله از مبدأ و همچنین کاهش زباله گردی و تکدی گری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم، دلسوزی های بی مورد درباره متکدیان و زباله گردها را کنار بگذارند

مردم، دلسوزی های بی مورد درباره متکدیان و زباله گردها را کنار بگذارند