مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:252021-01-09اجتماعي

حناچی: تهران را ارزان تر اداره می کنیم / سرمایه گذاری بر روی طرح جامع پایتخت


شهردار پایتخت با اشاره به اینکه منطقی و ارزان تر اداره کردن تهران مدنظر مدیریت شهری قرار گرفته است، گفت: سرمایه گذاری بر روی طرح جامع پایتخت آغاز شده و مدیریت تهران به سبک قبلی امکانپذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی در مراسم آغاز عملیات اجرایی شارباغ حضرت فاطمه زهرا (س) و بهره برداری از فاز 2 بزرگراه شهید نجفی رستگار، اظهار داشت: امروز دو پروژه عظیم در دستور کار قرار گرفته که یکی افتتاح و دیگری کلنگ زنی می شود.

وی افزود: معاونت فنی مهندسی شهرداری، سازمان مهندسی عمران، قرارگاه خاتم الانبیاء و پلیس راهور از جمله بخش هایی هستند که در اجرای این پروژه ها شهرداری را همراهی کرده اند و به طور کلی برای پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار 370 میلیارد تومان هزینه مستقیم و 490 میلیارد تومان هزینه به صورت تملک شده است.

شهردار تهران ادامه داد: همچنین 21 میلیارد تومان جابه جایی تأسیسات زیربنایی شده که البته تلاش کرده ایم کمتر از ماده 5 در جهت تأمین هزینه ها استفاده کنیم.

حناچی ادامه داد: بهره برداری از فازهای بزرگراه شهید نجفی رستگار در تسهیل ترافیک کمربند جنوب شرقی تهران حائز اهمیت است و از بار ترافیکی میدان بسیج و افسریه می کاهد همچنین در کاهش مصرف سوخت و پیشگیری از اتلاف وقت شهروندان بسیار تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی: تهران را ارزان تر اداره می کنیم / سرمایه گذاری بر روی طرح جامع پایتخت

حناچی: تهران را ارزان تر اداره می کنیم / سرمایه گذاری بر روی طرح جامع پایتخت