مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:052021-01-09اقتصادي

توسعه مراودات اقتصادی فارس و عمان نیازمند بهبود زیرساخت هاست


از آنجا که تجار و بازرگانان استان از دیرباز ارتباط اقتصادی و تجاری با کشور عمان داشته اند ضروری است برای افزایش و توسعه مراودات اقتصادی بیشتر با این کشور، - ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: از آنجا که تجار و بازرگانان استان از دیرباز ارتباط اقتصادی و تجاری با کشور عمان داشته اند ضروری است برای افزایش و توسعه مراودات اقتصادی بیشتر با این کشور، زیرساخت ها تسهیل و تقویت شود.

جمال رازقی در وبینار بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه بازار عمان که با حضور رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان برگزار شد، بیان کرد: استان فارس از سالیان گذشته استان برتر در حوزه کشاورزی در کشور بوده به طوری که در حال حاضر سالیانه حدود 12 ملیون تن محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتاق بازرگانی فارس، رازقی افزود: همچنین در چند سال اخیر توسعه صنعتی استان فارس مد نظر قرار گرفته و امروز این استان با برخورداری از چهار هزار و 190 واحد صنعتی کوچک، بزرگ و متوسط جایگاه خوبی را در کشور دارد.

او اضافه کرد: عمده صنایع فعال استان در حوزه های شیمیایی، پتروشیمی، صنایع غذایی و تبدیلی، کاشی و سرامیک و چینی آلات، فولاد و آلومینیوم بوده است که روند صنعتی شدن استان همچنان در حال توسعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مراودات اقتصادی فارس و عمان نیازمند بهبود زیرساخت هاست

توسعه مراودات اقتصادی فارس و عمان نیازمند بهبود زیرساخت هاست