مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:002021-01-09اقتصادي

ثبات دیپلماسی موجب افزایش مروادات ایران و عمان شده است


رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان با بیان اینکه تلاش می کنیم رابطه پایداری بین بخش خصوصی استان فارس و بخش خصوصی عمان برقرار شود، گفت: ثبات در دیپلماسی زمینه ثبات و افزایش مروادات اقتصادی ایران و عمان را فراهم کرده است.

- محسن ضرابی در وبینار بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه بازار عمان که در اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، بیان کرد: یکی از موضوع های مهم در گسترش مراودات اقتصادی با کشورهای دیگر ارتباط بین دو کشور است که روابط سیاسی میان دو کشور ایران و عمان در طول بیش از چهل سال پایدار و با ثبات بوده و در همه دوران ها در بالاترین سطح قرار داشته و دولت عمان در تمام دوران ها در کنار دولت و مردم ایران بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتاق بازرگانی فارس، ضرابی افزود: به دنبال ارتباط دیرینه دو کشور از روابط اقتصادی و حجم مبادلات اقتصادی دو کشور رضایت نداریم که عمده ترین دلیل این مهم عدم وجود زیرساخت های مناسب و در نهایت کم شدن سهم تجار و بازرگانان ما در صادرات به این کشور است.

ضرابی اضافه کرد: کشور عمان با سایر کشورهای دنیا ارتباط خوبی دارند و به لحاظ وضعیت و ثبات اقتصادی عمان نیز قابل قبول است و این درحالی است که زیرساخت های این کشور نیز برای انجام مبادلات اقتصادی مناسب است و می تواند به عنوان پایگاه صادرات تجار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات دیپلماسی موجب افزایش مروادات ایران و عمان شده است

ثبات دیپلماسی موجب افزایش مروادات ایران و عمان شده است