مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:402021-01-09پزشكي

ابتلای 3600 کارگر زنجانی به کرونا


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سه هزار و 600 کارگر در استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و تلاش برای حفظ سلامت جامعه کار و تلاش استان، عنوان کرد: با شیوع بیماری کویید-19، کارگران واحدهای تولیدی نیز در معرض خطر ابتلا قرار گرفتند.

وی افزود: در همین راستا و به منظور پایش سلامتی کارگران، بازرسی های مستمر و ویژه ای از واحدهای تولیدی استان در دستور کار است.

.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به این که در اغلب واحدهای تولیدی و صنعتی استان در بدو ورود تب سنجی لازم برای جلوگیری از انتشار ویروس از گروه های هدف انجام می گیرد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود، تصریح کرد: همچنین استفاده از ماسک نیز برای کارگران اجباری شده و بر این مورد نیز نظارت لازم انجام می شود.

یوسفی همچنین از نظارت بر سرویس های کارگری نیز خبر داد و تاکید کرد: تمامی رانندگان سرویس های ایاب و ذهاب نیز موظف به رعایت بهداشت فردی هستند و محیط سرویس نیز باید ضدعفونی شود.

وی ادامه داد: تاکنون سه هزار و 600 نفر از کارگران در استان به کرونا مبتلا شده اند که در این میان، شهرستان های زنجان و ابهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 3600 کارگر زنجانی به کرونا

ابتلای 3600 کارگر زنجانی به کرونا