مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:302021-01-09سياسي

ایجاد هسته یاوران نماز در راستای حفظ ارزش های انسانی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، با اشاره به اهمیت فریضه نماز در حفظ ارزش های انسانی بر ایجاد هسته یاوران نماز تاکید کرد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، با اشاره به اهمیت فریضه نماز در حفظ ارزش های انسانی بر ایجاد هسته یاوران نماز تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در جلسه شورای اقامه نماز گفت: با توجه به اهمیت فریضه نماز و نقش موثری که در حفظ ارزش های انسانی و ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی دارد، رسالت شورای اقامه نماز در این اداره کل بسیار حساس و مهم است.

وی افزود: این رسالت در دو بخش قابل تقسیم است، وظایف درون سازمانی که به مجموعه اداره کل مربوط می شود و وظایف برون سازمانی که شامل نظارت بر اقامه نماز در واحدهای تولیدی و صنعتی است که در نوع خودش حائز اهمیت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ضمن تاکید بر ایجاد هسته یاوران نماز، خواستار نظارت بیشتر بر نمازخانه ها شد، از این حیث که در شرایط کرونایی ضدعفونی صورت گرفته و مهیا برای حضور نمازگزاران باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به محسنات و آثار خوبی که نماز دارد و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز، برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هسته یاوران نماز در راستای حفظ ارزش های انسانی

ایجاد هسته یاوران نماز در راستای حفظ ارزش های انسانی