مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:152021-01-09اقتصادي

انجام بیش از 1000مورد نمونه برداری از مراکز عرضه صنایع غذایی در ایلام


مدیرکل استاندارد ایلام ازانجام بیش از 1000مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه صنایع غذایی خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد ایلام ازانجام بیش از 1000مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه صنایع غذایی خبر داد.

مهناز همتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: براساس مصوبات کمیته سلامت وامنیت غذایی استان 280 مورد نمونه برداری و بازرسی از واحدهای تولیدی صنایع غذایی و847 بازرسی مراکز عرضه و توزیع موادغذایی استان انجام شده است.

وی از آزمون 152 مورد از محصولات تولیدی استان خبر داد و گفت: 93 درصد آن مطابق استاندارد های ملی بوده است وعلاوه بر این نمونه برداری 56 فقره محصول غذایی مراکز عرضه نشان داد که صد درصد با استاندارد ملی ایران مطابقت داشته است.

همتی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون 12 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای محصولات غذایی در استان و 3 فقره پروانه حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای آگاهی و ترویج فرهنگ استاندارد وآموزش مدیران کنترل کیفیت صنایع غذایی بیش از 900 نفر ساعت دوره های آموزشی برون سازمانی به صورت مجازی ارائه شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 1000مورد نمونه برداری از مراکز عرضه صنایع غذایی در ایلام

انجام بیش از 1000مورد نمونه برداری از مراکز عرضه صنایع غذایی در ایلام