مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:152021-01-09پزشكي

اسدآباد به وضعیت آبی کرونایی رسید


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: براساس گزارش اپلیکیشن ماسک ؛ وضعیت نارنجی شهرستان اسدآباد به وضعیت آبی تغییر یافت - ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: شهرستان اسدآباد از نظر آمار مبتلایان بستری کرونا در اپلیکیشن ماسک از وضعیت نارنجی به وضعیت آبی تغییر یافت.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، رنگ آبی به معنای وضعیت کم خطر به وضعیت ها افزوده شده است گفت: آمار مبتلایان در شهرستان های آبی کمتر از شهرستان های زرد است.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با تاکید به اینکه فعلا قوانین شهرستانهای آبی مشابه زرد است اما در چند روز آینده قوانین شهرهای آبی اطلاع رسانی خواهد شد افزود: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با همدلی و همراهی کادر درمان، مردم و مسوولین به این مهم رسیده که قدردان هستیم.

وی اجرای طرح شهید سردار سلیمانی را در بهبود وضعیت کرونا در اسدآباد مهم دانست و خاطرنشان کرد: با تلاش فرماندهی و پاسداران سپاه ناحیه اسدآباد و نیز بسیجیان توانستم روزهای سخت کرونایی را پشت سر بگذاریم و به وضعیت آبی کرونایی برسیم.

صالحی خاطرنشان کرد: آبی شدن وضعیت شهرستان اسدآباد که مرهون زحمات و تلاش شبانه روزی است به معنای نبود بیماری نیست بلکه به مفهوم کاهش ابتلا به آن است بنابراین باید همه مردم  پروت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد به وضعیت آبی کرونایی رسید

اسدآباد به وضعیت آبی کرونایی رسید