مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:052021-01-09سياسي

رونق و آبادانی جزایر ایرانی خلیج فارس امنیت کشور را افزایش می دهد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بابیان اینکه رونق جزایر ایرانی خلیج فارس امنیت کشور را افزایش می دهداز پیش بینی بخشی از هزینه زیرساخت های ضروری جزیره فاروردر بودجه 1400این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری در بازدید از جزیره فارور با تاکید بر اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی برضرورت توسعه و آبادانی جزایر جنوبی کشور گفت: با ایجاد زیرساخت های عمرانی و رونق این جزایر، امنیت کشور و ثبات منطقه افزایش می یابد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به پیش بینی بخشی از هزینه زیرساخت های ضروری جزیره فاروردر بودجه 1400 این سازمان گفت: سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان متولی امور دولتی مسئولیت عمران و آبادانی جزایر کیش، هندورابی و فارور را بر عهده دارد، از این رو در بودجه سال آینده این سازمان هزینه ایجاد زیر ساخت ها و نیازهای ضروری جزیره فارور نیز لحاظ خواهد شد.

به گفته مظفری با حضور معاونت عمرانی و امورزیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش دراین بازدید، نیازهای جزیره فارور بررسی شده و برای رفع این نیازها و بهبود شرایط اقامت در این منطقه برنامه ریزی های لازم ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق و آبادانی جزایر ایرانی خلیج فارس امنیت کشور را افزایش می دهد

رونق و آبادانی جزایر ایرانی خلیج فارس امنیت کشور را افزایش می دهد