مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:502021-01-09سياسي

توییتر حساب کاربری همفکران ترامپ را هم بست


توییتر حساب های کاربری مشاور امنیت ملی سابق و وکیل ترامپ را بابت مطرح کردن و ترویج تئوری توطئه راست تندرو موسوم به کیوانان درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 بست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اقدام توییتر در بستن حساب های کاربری مایکل فلن، مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و سیندی پاول، وکیل حامی وی در حالی صورت گرفته که این دو وعده داده بودند تا موارد مربوط به تقلب انتخاباتی را فاش کنند.

همچنین توییتر این اقدام را در راستای بخشی از تلاش هایش برای از میان برداشتن مفاهیم و محتوی مرتبط با تئوری توطئه انجام داده است.

بسته شدن حساب های کاربری توییتر این افراد در پی بسته شدن دائمی حساب کاربری ترامپ صورت گرفته که به صورت گسترده مسئول خشونت های اخیر در واشنگتن دی سی اعلام شده، زمانیکه هزاران تن از حامیانش روز چهارشنبه به کنگره آمریکا حمله کردند.

پایگاه خبری هیل نیز از قول سخنگوی توییتر گزارش کرد، بر اساس قوانین و سیاست گذاری های این کمپانی رسانه اجتماعی در مقابله با رفتار سازمان یافته خطرناک، حساب کاربری این افراد در توییتر بسته شده است.

این سخنگو ادامه داد: ما واضح و مشخص گفته ایم که اقدامی جدی در قبال چنین رفتارهایی که به ضرر و آسیب منجر می شود، انجام می دهیم و با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییتر حساب کاربری همفکران ترامپ را هم بست

توییتر حساب کاربری همفکران ترامپ را هم بست