مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:302021-01-09اجتماعي

لزوم مرمت فضاهای آموزشی فرسوده در فیروزآباد


رییس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته که تا پایان سال جاری، فضای آموزشی نیازمند تجهیز و مرمت در شهرستان بررسی و مشکلات و نواقص آنها مرتفع گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد ، مهرالله رخشانی مهر در دیدار با امام جمعه این شهرستان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس و جمعی از مسئولام محلی برگزار شد، اظهار داشت : محصول کار ما که همان مدرسه سازی است باید بالاترین کیفیت را داشته باشد تا بتوانیم با هویت بخشی به معماری مدارس، از معماری ایرانی اسلامی بهره بگیریم.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: در برنامه کاری خود تعریف پروژه جدیدی نداریم، زیرا پروژه هایی که تا الان نیمه کاره رها شده اند، خساراتی است که بر دست دولت گذاشته شده و باید هر چه سریع تر این پروژه ها تعین تکلیف شوند.

وی اظهار کرد: برای استان فارس در سال 1399 مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که از این میزان، حدود 150 میلیارد تومان برای پروژه های مشارکتی با خیران دیده شده است.

رخشانی مهر گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته که تا پایان سال 1399، فضای آموزشی و نوسازی نیازمند تعمیر و مرمت در شهرستان پیگیری و مشکلات و نواقص آنها مرتفع گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مرمت فضاهای آموزشی فرسوده در فیروزآباد

لزوم مرمت فضاهای آموزشی فرسوده در فیروزآباد