مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:252021-01-09سياسي

نقش آفرینی گروه های جهادی استان سمنان در کاهش شیوع کرونا


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر نقش آفرینی گروه های جهادی استان برای مقابله با کرونا، گفت: این نقش آفرینی توانست به کادر درمانی در کاهش شیوع کرونا کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کاهش شیوع و درگیری جامعه با بیماری کمک کند، تاکید کرد: تغسیل اموات کرونایی در روزهای نخست توسط همین گروه های جهادی و با حضور طلاب انجام شد تا تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای برگزاری حداقلی نکات دینی در تدفین اموات بر زمین نماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه گروه های جهادی توانستند به کمک کادر درمانی بیایند، تاکید کرد؛ آموزش، آگاهی رسانی برای مقابله با کرونا و همراهی مردم به وسیله شبکه تبلیغی و استفاده از ظرفیت هایی مانند روحانیان، مداحان، هیئت های مذهبی، فضای مجازی، مساجد و … توانست آگاهی مردم را درباره کرونا ارتقا دهد.

شکری در دیگر بخش سخنان خود به تعیین سرپرست جدید تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و گفت: ارتقای آگاهی های دینی، اعتقادی، کمک به اجرای برنامه های فرهنگی و دینی و تبلیغی، اعزام روحانیان، توجه به حوزه های مختلف آسیب های اجتماعی، روستاها و توسعه فرهنگی و … در زمره مباحث و مطالباتی است که از سرپرست جدید تبلیغات اسلامی شهرستان انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی گروه های جهادی استان سمنان در کاهش شیوع کرونا

نقش آفرینی گروه های جهادی استان سمنان در کاهش شیوع کرونا