مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 05:252021-01-09اقتصادي

مسکن مهر ماهدشت بدون زیرساخت مناسب ساخته شده است


برخی طرح ها همانند مسکن مهر ماهدشت بدون زیرساخت مناسب و پیوست های لازم ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگار مهر، عزیزالله شهبازی صبح شنبه در حاشیه جلسات کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده 5 استان، با اشاره به اینکه طبق مصوبات و تأکیدات ستاد ملی در سال جهش تولید قرار داریم، در خصوص توسعه طرح های تولیدی نگاه مثبتی در این نشست ها وجود دارد.

استاندار البرز گفت: رعایت حقوق شهروندی ایجاب می کند که در راستای حفظ و توسعه فضای سبز و سرانه های درمانی و آموزشی به ویژه در شهرستان های پرتراکم کرج و فردیس با اهتمام ویژه ای ورود کنیم.

وی افزود: کرج و فردیس شهرهایی هستند که تعداد روزهای دارای آلودگی بالای هوا در آنها بسیار بالا است از این رو باید به جد از توسعه ساخت و سازهای بدون توجیه و غیرمجاز جلوگیری شود شهبازی گفت: باید طبق سند ملی آمایش استان، بستری را فراهم کنیم که جمعیت به سمت سایر شهرستان ها برود.

وی افزود: در کمیسیون ماده 5 و سایر کمیسیون های این چنینی سعی کردیم که بسیار دغدغه مند از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کنیم.

استاندار البرز گفت: همواره به دلیل احترامی که برای مردم شریف و خونگرم البرز قائل هستم تمام تلاش خود را داشته ام که از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز و تعدی به حقوق شهروندان ممانعت کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر ماهدشت بدون زیرساخت مناسب ساخته شده است

مسکن مهر ماهدشت بدون زیرساخت مناسب ساخته شده است