مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 05:102021-01-09اقتصادي

سر صنعت داروسازی ایران بی کلاه ماند؟


چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به دنبال شیوع کرونا، برخی مدیران شرکت های دارویی ثروت هنگفتی کسب کرده اند و ارزش سهام بسیاری از شرکت ها چند برابر شده است.

- ایسنا/مرکزی چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به دنبال شیوع کرونا، برخی مدیران شرکت های دارویی ثروت هنگفتی کسب کرده اند و ارزش سهام بسیاری از شرکت ها چند برابر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این خبر اعلام شد که طبق اعلام فوربس، از زمان شیوع کرونا 50 فرد فعال در حوزه بهداشت و درمان به جمع میلیاردرهای جهان پیوسته اند که مدیران شرکت های داروسازی حضور پررنگی در این فهرست دارند.

در واقع با توجه به شیوع کرونا و افزایش تقاضا برای تجهیزات پزشکی، دارویی و واکسن، حساب بانکی این افراد به کلی دگرگون شده است و داروسازانی از کشورهای چین و آمریکا و حتی برخی کشورهای اروپایی در شرایط کرونایی درآمدهای هنگفتی را به دست آورده اند.

این به معنی فعالتر شدن و پیشرفت بیشتر در صنعت داروسازی این کشورها و افزایش توان تحقیقاتی و توسعه ای برای آینده و پیشتازی در بحران های دیگر نیز هست.

اما آیا صنعت داروسازی ایران چنین وضعیتی را به دنبال کرونا تجربه کرده است؟ پاسخ به این پرسش را کاوه توکلی یکی از فعالان صنعت داروسازی در ایران با نگاهی گذشته نگر به آنچه طی حدود یکسال از ظهور کرونا رخ داده بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سر صنعت داروسازی ایران بی کلاه ماند؟

سر صنعت داروسازی ایران بی کلاه ماند؟