مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 05:002021-01-09اقتصادي

تاب آوری اقتصاد کشور از مسیر اقتصاد تعاونی می گذرد


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر این که تاب آوری اقتصاد کشور از مسیر اقتصاد تعاونی می گذرد، اظهار کرد: کرونا نشان داد باید نگاه راهبردی به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

- ایسنا/یزد سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر این که تاب آوری اقتصاد کشور از مسیر اقتصاد تعاونی می گذرد، اظهار کرد: کرونا نشان داد باید نگاه راهبردی به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

عماد تشکری در وبینار ملی برررسی عملکرد طرح های اقتصاد مقاومتی و تطبیق آن با اقتصاد اجتماعی(تعاون) در راستای ریشه کنی فقر مطلق با ایجاد سامانه پنجره واحد حمایت های اجتماعی ، گفت: اقتصاد مقاومتی، به عنوان راهبرد اصلی اقتصادی در دهه عدالت و پیشرفت، الزاماتی دارد که مردمی کردن اقتصاد و کاهش وابستگی به نفت از مهمترین آنها در بلند مدت است.

وی با بیان این که ماهیت اقتصاد تعاونی به گونه ای است که با تکیه بر سرمایه های انسانی، اجتماعی و مالی از پس اندازهای خرد به وجود می آید، خاطرنشان کرد: اگر چه براساس سیاست های کلی اصل 44، بخش تعاون باید به سهم 25 درصدی از اقتصاد کشور دست پیدا کند ولی اکنون شاهد سهم هفت یا هشت درصد بخش تعاون در اقتصاد کشور هستیم و با ساز و کارهای موجود چنین امری محقق نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاب آوری اقتصاد کشور از مسیر اقتصاد تعاونی می گذرد

تاب آوری اقتصاد کشور از مسیر اقتصاد تعاونی می گذرد