مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 04:352021-01-09اقتصادي

هیچ اعتمادی به واکسن غربی نداریم/ سابقه خون های آلوده


با توجه به سابقه خون های آلوده کشورهای غربی و سابقه بد آلوده سازی سانتریفیوژهای هسته ای ما هیچ اعتمادی به آمریکا و دولت های غربی و اروپایی نداریم.

- بهروز محبی نجم آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه شامگاه جمعه شب با اظهار اینکه بودجه ای که دولت مصوب کرده عملیاتی نیست و شاهد تغییرات ماهیتی آن در مجلس خواهیم بود، گفت: با نامه رییس جمهور به رهبر معظم انقلاب و عدم موافقت کامل ایشان با درخواست رییس جمهور فقط 40 هزار میلیارد تومان بودجه در بخش فروش نفت تغییر کرده است.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از راهکارهای درآمدزایی برای دولت دریافت مالیات از فروش ارزش افزوده زمین های افتاده و نقل و انتقالات چند باره فروش ملک و املاک از دلالان و واسطه گران، ابراز کرد: یکی از تاریکخانه هایی که به گفته رهبر معظم انقلاب باید با چراغ قوه به دنبال آنها باشیم و نظارت های مجلس بر آنها بیشتر شود بحث بودجه شرکت های دولتی است.

وی در بحث واردات واکسن از کشورهای خارجی با انتقاد از دولت که مجلس را محرم خودش نمی داند، گفت: امروز بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب مسئولان هلال احمر بیان کردند 150 هزار دوز واکسنی که قرار بود از آمریکا وارد کنیم انجام نخواهد شد که نمایندگان مجلس بی خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ اعتمادی به واکسن غربی نداریم/ سابقه خون های آلوده

هیچ اعتمادی به واکسن غربی نداریم/ سابقه خون های آلوده