مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 22:052021-01-08سياسي

لزوم شفاف‎سازی در میزان افزایش بودجه 1400 دانشگاه ‎ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره بودجه دانشگاه ها، اظهار کرد: براساس اطلاعات موجود و جداول ارسال شده در بودجه 1400 حدود 152 درصد به دانشگاه های علوم پزشکی بودجه اضافه شده که از یک رشد .

- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: از افزایش بودجه دانشگاه ها استقبال می کنیم، اما باید در این زمینه شفاف سازی صورت گیرد تا ببینیم چرا بودجه دانشگاه علوم پزشکی 152 درصد رشد و دانشگاه های وابسته به وزارت علوم در کل حدود 43 درصد افزایش داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره بودجه دانشگاه ها، اظهار کرد: براساس اطلاعات موجود و جداول ارسال شده در بودجه 1400 حدود 152 درصد به دانشگاه های علوم پزشکی بودجه اضافه شده که از یک رشد بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: از افزایش بودجه دانشگاه ها استقبال می کنیم اما باید در این زمینه شفاف سازی صورت بگیرد تا ببینیم چرا دانشگاه علوم پزشکی 152 درصد رشد و دانشگاه های وابسته به وزارت علوم در کل حدود 43 درصد افزایش داشته اند که می توان گفت در این رابطه یک اخلاف 3 برابری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شفاف‎سازی در میزان افزایش بودجه 1400 دانشگاه ‎ها

لزوم شفاف‎سازی در میزان افزایش بودجه 1400 دانشگاه ‎ها