مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 21:052021-01-08دانش

کرونا آمد و خیری از دانشگاه مجازی ندیدم!


پس از گذشت یکسال از شیوع کرونا ویروس همچنان ابعاد مخرب آن نه تنها در بخش سلامت بلکه در بخش آموزش نیز تاثیرات خود را گذاشته و می گذارد.

- ایسنا/کردستان پس از گذشت یکسال از شیوع کرونا ویروس همچنان ابعاد مخرب آن نه تنها در بخش سلامت بلکه در بخش آموزش نیز تاثیرات خود را گذاشته و می گذارد.

اولین ترم کاملا مجازی دانشگاه های کشور به پایان خود نزدیک و امتحانات نیز به طور رسمی از روز شنبه برای دانشجویان آغاز می شود اما این بار قضیه کاملا متفاوت بوده به طوری که داد تعداد زیادی از دانشجویان را درآورده است.

به دلیل مشکلات سامانه مجازی و قطعی و یا ضعیف بودن اینترنت در روزهای برگزاری کلاس های مجازی دانشجویان با مشکل مواجه شدند و از سوی دیگر برگزاری مجازی بسیاری از کلاس ها برای اساتید و دانشجویان طاقت فرسا بوده و حجم زیادی از مطالب تدریسی به روزهای آخر فرجه موکول شده است.

یکی از دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان به خبرنگار ایسنا گفت: حجم درس ها بسیار زیاد بوده و حتی در غیر ساعات آموزشی کلاس برگزار می شود.

وی ادامه داد که هدف اساتید تنها گفتن مطالب است و هیچ توجهی به فهم و یادگیری بسیاری از دروس که نیازمند کارهای عملی و پژوهشی است را نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا آمد و خیری از دانشگاه مجازی ندیدم!

کرونا آمد و خیری از دانشگاه مجازی ندیدم!