مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 19:002021-01-08سياسي

دستور رییس قوه قضاییه در خصوص کوله بری


رییس قوه قضاییه در جمع خانواده شهدا و ایثارگران پاوه تاکید کرد که کارگروه تعیین شده در استان کرمانشاه ظرف یک ماه طرح خود را برای ساماندهی موضوع کوله بری ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس قوه قضاییه در جمع خانواده شهدا و ایثارگران پاوه گفت: کارگروه تعیین شده در استان کرمانشاه حداکثر ظرف یک ماه طرح خود را برای ساماندهی موضوع کوله بری ارائه کند.

سید ابراهیم رییسی در دومین روز سفر به استان کرمانشاه، در یادمان شهدای پاوه و در جمع خانواده شهدا و ایثارگران این شهر اظهار داشت: مردم پاوه نماد افتخار، ایثار، شهادت، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن هستند.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه امیدواریم نماد شهر پاوه به عنوان نماد ایثار، شهادت و مقاومت همچنان برافراشته بماند و درسی برای همه مردان و زنان سرزمین مان باشد، عنوان کرد: مسئولان در استانی که 10 هزار شهید دارد و پاوه ای که با جمعیت 60 هزار نفره بیش از 600 شهید تقدیم انقلاب کرده، باید نوکری به مردم را افتخار خود بدانند.

رییسی خاطرنشان کرد: سال 58 که امام خمینی (ره) درخصوص پاوه فرمان دادند، مردم مقاومت جانانه ای کردند و با حضور شهید چمران و دلاوری های پیشمرگان کُرد، نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس قوه قضاییه در خصوص کوله بری

دستور رییس قوه قضاییه در خصوص کوله بری