مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 18:352021-01-08سياسي

ضرورت اصلاح وضعیت سایت زباله خلخال/ در بحث حقوق عامه با کسی تعارف نداریم


وضعیت موجود سایت زباله خلخال قابل قبول عموم نبوده و در بحث حقوق عامه با مقامی یا فردی تعارفی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آرش جعفری در بازدید از سایت زباله خلخال اظهار کرد: وضعیت سایت زباله خلخال مورد قبول مردم و مقام قضایی نیست و در بحث حقوق عامه با مقامی یا فردی تعارفی نداریم.

  وی با اشاره به اینکه سایت زباله خلخال در وضعیت فعلی تهدید علیه بهداشتی عمومی مردم این شهر است، افزود: وضعیت موجود به هیچ وجه مورد پذیرش نیست و در صورت قصور مسؤولان و عدم تحقق اهداف کوتاه مدت، اقدامات قضایی انجام می شود.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال با اشاره به اینکه تصاویر ضبط شده توسط مردم مستقیما به مقام قضایی رسیده و جای هیچ گونه اغماضی وجود نداشته و مردم از ما پاسخ مناسبی درخواست دارند.

جعفری بیان داشت: تفکیک زباله شهری از زباله بهداشتی و بیمارستانی وظیفه دانشکده علوم پزشکی و شهرداری است و بعد از انتقال به این سایت باید در مکانی دیگر به سرعت دفن شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خلخال با تعیین ضرب الاجل یک هفته ای برای خاتمه دادن به وضعیت نامناسب سایت زباله کرنو خلخال گفت: رصد مستمر تا تعیین تکلیف قطعی سایت زباله، دفن اصولی و بهداشتی پسماندها با تایید و نظارت محیط زیست و مخصوصا زباله های بیمارستانی، فنس کشی محل سایت و جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح وضعیت سایت زباله خلخال/ در بحث حقوق عامه با کسی تعارف نداریم

ضرورت اصلاح وضعیت سایت زباله خلخال/ در بحث حقوق عامه با کسی تعارف نداریم