مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 18:102021-01-08اقتصادي

تولید 22 محصول با کیفیت در کارخانه یک زن کارآفرین ایرانی


شرکت زیما پاک آریا ، بدون کمک نهادهای دولتی و خصوصی توانست در سال 1397 با سرمایه گذاری 750 میلیون تومانی کارگاه تولید محصولات بهداشت خانگی با حضور چند کارگر راه اندازی کند که اکنون با گذشت 2 سال، این کارگاه به کارخانه تبدیل شده و بیش از 30 نفر مشغول فعالیت هستند که عمده آن ها را نیز زنان تشکیل می دهند.

در این کارخانه تولیدی بیش از 20 محصول در حوزه بهداشت خانه و آشپرخانه همچون انواع دستمال های نظافت و تنظیف، سفره های یکبار مصرف کاغذی و نایلونی، انواع پدهای شستشوی ظروف، دستکش یکبار مصرف، رول های بهداشتی مخصوص نظافت، محصولات پلی اتیلنی و انواع کیسه زباله و کیسه فریزر، با نام ژانا تولید می شود.

به دلیل محدودیت مکانی و سرمایه ای و افزایش نرخ ارز، این کارآفرین که در شهرک صنعتی خرمدشت جاجرود کارخانه اش را به پا کرده، برخی محصولاتش را برون سپاری کرده و در کارگاه ها و کارخانه های دیگر تولید می شود.

خانم قاسمعلی مدیرعامل این شرکت تولیدی در بازدیدی که خبرنگاران از این مجموعه تولیدی داشتند، با اشاره به موانع تولید در کشور اظهار داشت: خانم قاسمعلی در معرفی شرکت ادامه داد: در حال حاضر توان تولید یکی از بخش های کارخانه، تولید 2000 رول دستمال در روز می باشد ولی با توجه به مشکلات مختلف از جمله کرونا و نوسانات ارز و تامین مواد اولیه تولید و فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 22 محصول با کیفیت در کارخانه یک زن کارآفرین ایرانی

تولید 22 محصول با کیفیت در کارخانه یک زن کارآفرین ایرانی