مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 17:102021-01-08سياسي

برگزیدگان جشنواره فیلم مالک اهواز معرفی شدند


نخستین جشنواره فیلم مالک اهواز با معرفی برگزیدگان خودبه پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مالک با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)اهواز، معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) و جمعی از هنرمندان در تالار مهتاب برگزار شد.

احمد ویسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)اهواز در این مراسم اظهار کرد: نخستین جشنواره فیلم مالک با هدف تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهید قاسم سلیمانی و دهه ی بصیرت، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به فعالیت هنرمندان متعهد و ترویج معنویت و فرهنگ مقاومت و تقویت و استمرار حرکت های منطبق با اهداف والای انقلاب و در پنج بخش فیلم کوتاه،مستند، نماهنگ، فیلمنامه و عکس برنامه ریز برگزار شد.

وی افزود: چشم انداز ما از برگزاری و اجرایی شدن این جشنواره توسعه و گسترش فعالیت های ارزشی و انقلابی بین جوانان این خطه در عرصه فرهنگی هنری است .

علی بنی طرفی زاده دبیرجشنواره مالک نیز گفت: با یاری خدا و همت هنرمندان در مرحله بازبینی اولیه که توسط انجمن های تخصصی کانون بسیج هنرمندان ناحیه امام حسین(ع) به طورکلی 100 اثر در پنج بخش به دبیرخانه جشنواره رسید و بعد از بازبینی نهایی توسط داوران، این جشنواره برگزیدگان خود را شناخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره فیلم مالک اهواز معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره فیلم مالک اهواز معرفی شدند