مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 14:202021-01-08سياسي

اتفاقات اخیر آمریکا، نهایت کار لیبرال دموکراسی غربی است


لیبرال دموکراسی آمریکایی امروز به یک عنوان مزخرف و مورد استحضاء و تمسخر جهانیان منجر شده است، این نتیجه پیکار با دین و مقابله دین با استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه مجازی نماز جمعه در مشهد مقدس گفت: امروز روز 19 دی ماه هست، سالروز خاطره قیام مردم به پا خاسته قم در سال 1356، قیام مردم قم سرآغاز موج نهایی مبارزه با نظام ستم شاهی و اتصال به پیروزی انقلاب مقدس اسلامی بود؛ شناخت ماهیت این حرکت مردمی، تبیین کننده واقعیت و اساس انقلاب مقدس اسلامی ما هست.

انقلاب اسلامی، انقلابی ارادی و هدفمند امام جمعه مشهد در ادامه بیان کرد: معمولاً انقلاب هایی که در قرن های اخیر در بین ملت های دنیا به وجود آمده، بر دو قسم است؛ قسم اول، انقلاب های انفجاری، این انقلاب ها در حقیقت یک انفجار مردم بود به خاطر مشکلات زندگی، سراسیمگی در عرصه عمر، فشار، خفقان ظلم، بیداد و دیکتاتوری در بعضی کشورها دست به انقلاب می زدند مثل انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب روسیه و انقلاب هایی که در این زمینه رخ داده است.

وی افزود: قسم دوم انقلاب، انقلاب ارادی و هدفمند است؛ گاهی اوقات مردم برای رسیدن به یک نقطه هدفی دست به انقلاب می زنند و ساختار مدیریت اجتماعی خودشان را دگرگون می کنند، این انقلاب، انقلاب ارادی و هدفمند است؛ نکته قابل تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات اخیر آمریکا، نهایت کار لیبرال دموکراسی غربی است

اتفاقات اخیر آمریکا، نهایت کار لیبرال دموکراسی غربی است