مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 13:252021-01-08سياسي

انتقاد شدید امام جمعه کبگیان از محرومیت روستای «میان تنگان»


در خطبه های نماز جمعه، امام جمعه کبگیان از محرومیت روستای میان تنگان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فـارس از چیتاب، حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان در خطبه های 19 دیماه 99 نماز عبادی سیاسی جمعه چیتاب با اشاره به حوادث اخیر آمریکا گفت: دو هفته مانده به آمدن بایدن ببینید در کشوری که برای کشورهای دیگر دم از مهد دموکراسی می زد چه اتفاقی افتاده است و تنها چیزی که در آمریکا به آن اهمیت نمی دهند رای ملت یا همان دموکراسی است لذا چوب خدا صدا ندارد و آمریکا هیچ وقت نباید از الگوی دموکراسی حرف بزند.

وی با اشاره به دلخوشی عده ای که آمدن بایدن را سرفصل حل مشکلات من جمله برداشتن تحریم ها می دانند هم گفت: تفکراتی چون طرح تروریسم تکفیری که حاصل آن جلادان خونریز بود و طرح تجزیه غرب عراق به سه اقلیم کرد، سنی و شیعه از طرحهای خطرناک کسی است که عده ای خام فکر دل خوش به آمدن او بعد از ترامپ کرده اند و دلخوشی به غرب و آمریکا هیچ وقت پوئن مثبتی برای مردم ما نبوده است.

وی با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی گفت: وی پشتوانه فکری انقلاب اسلامی بود که از سه خصیصه علم و بصیرت و صفا و صمیمیت برخوردار بود.

حجت الاسلام پژمان با اشاره به ضرورت مطرح کردن پیگیری و تذکر به مسئولان درباره رفع مشکلات درون بخشی هم گفت: در هر خطبه مشکلات بخش در سه بعد را بررسی خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید امام جمعه کبگیان از محرومیت روستای «میان تنگان»

انتقاد شدید امام جمعه کبگیان از محرومیت روستای «میان تنگان»