مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 13:202021-01-08سياسي

امام جمعه ابرکوه: گشایش اقتصادی در گرو مدیریت متقدرانه و مبارزه با فساد


طرح مصوب مجلس به عنوان اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ریل گذاری درست مجلس برای مقابله با زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانان غربی اش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به طرح اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم ها توسط سازمان انرژی هسته ای در تأسیسات فردو برای تولید اورانیوم 20 درصد، گفت: قطعاً پیام مصوبه مجلس و اجرایی شدن آن و از سرگیری غنی سازی اورانیوم، پیامی روشن به اروپا و آمریکا دارد و آن اینکه بدانند صبر راهبردی ایران حدی دارد و نتیجه بدعهدی طرف های برجام جز این نمی تواند باشد.

وی افزود: استکبار جهانی باید بداند که تهدید، زیاده خواهی و زبان زور، نه تنها ملت صبور و مقاوم ایران را تسلیم آنان نمی کند بلکه علیه خودشان هزینه خواهد داشت.

امام جمعه ابرکوه در رابطه با FATF اذعان کرد: گروه ویژه اقدامات مالی یک سازمان غیردولتی است که درباره مبارزه با پول شویی و تأمین مالی و منابع تروریسم سیاست گذاری می کند.

رژیم های اسراییل و سعودی عضو ناظر این سازمان هستند که در راستای سیاست های استکبار جهانی نظارت می کنند و تا کنون از بین همه کشورهای جهان طی سال های گذشته 9 کشور را به دلیل عدم پایبندی به استانداردهای جهانی در لیست سیاه قرار داده و ایران هرساله در صدر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: گشایش اقتصادی در گرو مدیریت متقدرانه و مبارزه با فساد

امام جمعه ابرکوه: گشایش اقتصادی در گرو مدیریت متقدرانه و مبارزه با فساد