مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 12:552021-01-08سياسي

جابه جایی منازل پرخطر منبع آب اهواز در اولویت است


تعمیر و بازسازی منازل کوی منبع آب اهواز و جابه جایی اهالی از منازل پرخطر این منطقه در اولویت است و تا رفع کامل مشکلات این منطقه مردم پای کار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی روز جمعه در حاشیه بازدید از کوی شهید سلیمانی (منبع آب) اهواز و پایان عملیات نخستین مرحله از تعمیر و بازسازی منازل این منطقه، اظهار داشت: کوی شهید سلیمانی یکی از مناطق حاشیه ای اهواز است که در سال های گذشته مردم این منطقه با مشکلات متعددی از جمله مسیر تردد ، خطر ریزش کوه و فرسودگی منازل خود روبه رو بودند که در ماه های اخیر به همت سپاه ولیعصر خوزستان (عج) و برخی از دستگاه های اجرایی اقدامات موثری برای خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

وی افزود: در گذشته اقداماتی برای خدمت رسانی به مردم این منطقه انجام شده بود اما تاکنون پایگاه دایمی برای خدمت رسانی مستقر نشده بود که سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی از ماه های گذشته در این محل مستقر شده و در قالب عملیات نبی اکرم(ص) خدمت رسانی به مردم را آغاز کرده است.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: چشم انداز این منطقه احداث یک هزار و 600  واحد مسکونی است که در پروسه پنج ساله انجام و 900 نفر جابه جا می شوند اما تا آن زمان نباید از منازل فرسوده و پرخطر این منطقه غافل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی منازل پرخطر منبع آب اهواز در اولویت است

جابه جایی منازل پرخطر منبع آب اهواز در اولویت است