مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 11:552021-01-08سياسي

گرانی کالا و مسکن معیشت مردم را سخت کرده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: گرانی های کالا و اجاره بهای بالای منازل و قیمت خرید و فروش آن، شرایطی در عرصه زندگی مردم ایجاد شده که معیشت آنان سخت و دشوار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سالروز قیام 19 دی به شکل ارتباط تصویری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی ارزشمند به نکات مهمی اشاره فرمودند که از نکات این سخنرانی ارزشمند فرمودند که هیچگاه وقایع مهم تاریخی یک کشور نباید فراموش شود و باید در اوج بماند زیرا دشمنان آن را تحریف خواهند کرد و پیام واقعی آن را از بین خواهند برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: از دیگر نکات این سخنرانی رهبری فرمودند که اقتدار دفاعی و علمی کشور باید محفوظ بماند و سطح آن ارتقا پیدا کند و گرنه دشمنان اندیشه تجاوز به کشورمان در سر خواهند پروراند و این کار را خواهند کرد.

وی گفت: سومین نکته فرمایشات رهبری، در برجام باید طرف ما تعهدات خود را اجرا کند و هر مقدار آنان تعهدات خود را انجام دهند ما نیز انجام دهیم ولی تا کنون آنان به تعهدات خود عمل نکرده اند به همین جهت کاهش سطح تعهدات ایران در برجام مورد تأیید است و هیچ اصراری نباید به ورود آمریکا به آن باشد، آمریکا خود دچار بحران در همه اشکال اجتماعی و اقتصادی است و در عرصه اقتصاد باید به اقتصاد مقاومتی روی آورده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی کالا و مسکن معیشت مردم را سخت کرده است

گرانی کالا و مسکن معیشت مردم را سخت کرده است