مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 11:502021-01-08سياسي

ابهت پوشالی آمریکا رو به افول است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند که ابهت امریکا پوشالی است و این خودبزرگ بینی روز به روز در حال افول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به وقایع اخیر در کنگره آمریکا، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند که ابهت امریکا پوشالی است و این خودبزرگ بینی روز به روز در حال افول است.

وی افزود: اتفاقات اخیر در امریکا نشان دهنده افول ابهت پوشالی امریکا است که تمام این اتفاقات، این کشور را روز به روز ضعیف تر می کند.

امام جمعه ارومیه از تفکر برخی عناصر داخلی بر تبعیت از فرهنگ غرب و آمریکایی ابراز تاسف کرد و گفت: ضرورت دارد فرهنگ غربی از زندگی ها رخت ببندد.

قریشی با اشاره به 19 دیماه سالروز قیام مردم قم علیه رژیم شاهنشاهی در سال 1356، ادامه داد: برخی منافقان تلاش می کنند قم را از مرکزیت انقلاب خارج کنند که در برابر این منافقان ایستاده ایم.

وی 19 دی ماه را روز شروع و اوج انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید از تحریف این روز ممانعت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربب با اشاره به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر غنی سازی 20 درصد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بود، تصریح کرد: اینکه برخی افراد درباره مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهت پوشالی آمریکا رو به افول است

ابهت پوشالی آمریکا رو به افول است