مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 11:202021-01-08سياسي

حوادث آمریکا محصول لیبرال دموکراسی غربی است


ترامپ و اشغال کنگره آمریکا محصول لیبرال دموکراسی غربی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه های ظهر امروز در مصلای نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مسئله اصول دین باید بر اساس تحقیق باشد و انسان وقت بگذارد و تحقیق کند.

وی با بیان اینکه تحقیق در اصول دین چندان پیچیده نیست و پیامبر اعظم (ص) در بیان بسیار ساده ای برای یک پیرزن توحید را اثبات کردند، ادامه داد: تمام هستی آیات و نشانه الهی است زیرا همه هستی در حال دعوت به توحید است.

شعبانی با اشاره آیات سوره لقمان در قرآن کریم، افزود: در این سوره می فرماید پدران و مادران باید برای فرزندان خود توحید را توضیح دهند، برای اینکه فرزندان نماز خوان شوند و به توحید برسند و متدین شوند باید مسائل به صورت عاطفی و با استفاده از محبت پدرانه آموزش داده شود.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، اضافه کرد: در بیان این روایت اصلاح اشکالات مسائل عبادی امری ضروری است، متأسفانه برخی نماز می خوانند اما بعد از 60 سال هنوز نمازشان مشکل دارد.

شعبانی ادامه داد: امام صادق (ع) فرمود زشت است کسی 60 سال نماز بخواند اما در نمازش هنوز ایراد داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید بتواند عقاید دینی خود را توضیح دهید، افزود: ما موظف به اصلاح عقاید خود هستیم، هر چند در جامعه فطرت انسان ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث آمریکا محصول لیبرال دموکراسی غربی است

حوادث آمریکا محصول لیبرال دموکراسی غربی است