مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 11:052021-01-08سياسي

حمله به سنای آمریکا نشان دهنده تهی بودن دموکراسی غربی است


امام جمعه اسالم با اشاره به اوضاع آشفته آمریکا و حمله به سنای این کشور، گفت: این حادثه نشان دهنده تهی بودن دموکراسی غربی از داخل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمواسات و همدلی به صورت گسترده ای صورت می گیرد که همه اینها برگرفته از سیره و روش عملی اهل بیت (ع) است.

امام جمعه اسالم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 19 دی قم، گفت: شناخت دقیق و اقدام به موقع مردم با بصیرت قم در اعتراض به مقاله توهین آمیز نسبت به حضرت امام خمینی (ره) باعث شعله ور شدن اعتراضات مردمی و حرکت سریع نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی در ادامه با اشاره به رحلت آیت الله مصباح، به بیان ابعاد مختلف علمی، سیاسی و معنوی ایشان پرداخت و افزود: علامه مصباح یزدی مبانی فکری انقلاب اسلامی را که برخواسته از قرآن و مکتب اهل بیت (ع) بود را به صورت نظریه های دقیق و مدون درآورد و پایه و ستون فکری انقلاب اسلامی را مستحکم ساخت.

باقری با بیان اینکه گام دوم انقلاب عرصه و میدان عمل برای رویش های انقلاب است، اضافه کرد: جریان انقلابی به خاطر داشتن منابع فکری و اعتقادی الهی و بهره مندی از وجود عالمانی چون علامه مصباح یزدی همواره رویش های بسیار خوبی داشته است اما در مقابل جریان غیر انقلابی چون مبانی فکری و عقیدتی الهی ندارند حاصلی جز اپوزوسیون و برانداز نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به سنای آمریکا نشان دهنده تهی بودن دموکراسی غربی است

حمله به سنای آمریکا نشان دهنده تهی بودن دموکراسی غربی است