مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 11:052021-01-08اقتصادي

مشکل کمبود روغن در دزفول برطرف شد/ مردم فروش اجباری را گزارش دهند


فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه به منظور تنظیم بازار، مقرر شد روزانه 2 تن روغن در دزفول توزیع شود، گفت: مردم فروش اجباری کالا به همراه روغن را گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو فوتی ها کاهش چشمگیری یافته و در حال حاضر بخش کمی از مراکز درمانی درگیر این بیماری است.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی شهرستان در آمادگی کامل برای مقابله با این ویروس به سر می برند، افزود: امیدوار هستیم با همکاری مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت زرد دزفول به وضعیت سفید تبدیل شود.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به سفر معاون وزارت ورزش و جوانان به دزفول گفت: ورزشگاه مجدیان 11 سال است که در وضعیت نیمه کاره قرار دارد خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته 16 میلیارد ریال به حساب پیمانکار این پروژه واریز شد و کارگاه احداث این ورزشگاه به صورت مجدد فعال و تجهیز شد.

مجدیان یک ظرفیت است که تیم های ورزشی می توانند برای تمرین و مسابقه از آن استفاده کنند و پیش بینی می شود در بهمن ماه سال جاری بهره برداری شود.

فرهمندپور اضافه کرد: محل ورزشگاه 2500 نفری دزفول نیز که قبلاً جانمایی شده بود به دلیل گره های ترافیکی به یک محل جدید واقع در بلوار دانش تغییر یافت که خوشبختانه معاون وزارت ورزش نیز این زمین جدید که مساحت آن دو هکتار است را تأیید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود روغن در دزفول برطرف شد/ مردم فروش اجباری را گزارش دهند

مشکل کمبود روغن در دزفول برطرف شد/ مردم فروش اجباری را گزارش دهند