مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 10:552021-01-08سياسي

آمریکا رو به افول است/ غربگرایان داخلی باید شرمنده باشند


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آمریکا رو به افول است، گفت: غربگرایان داخلی باید امروز شرمنده باشند و ببینند که ملت سرافراز ایران در دنیا سربلند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به 19 دی ماه سالروز قیام تاریخی مردم قم، اظهار کرد: 19 دی ماه سال 56 در پاسخ به توهین روزنامه اطلاعات علیه رژیم ستم شاهی شکل گرفت.

وی در ادامه به مصوبه مجلس شورای اسلامی بعد از شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده اشاره کرد و افزود: غنی سازی 20 درصد یکی از مصوبات بود که طی روزهای گذشته آغاز شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نقش و تأثیرگذاری مؤثر دانش هسته ای در بسیاری از بخش ها، گفت: دشمن به دنبال این است که جمهوری اسلامی ایران از مزایا و مواهب دانش هسته ای بی بهره باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه طبق قوانین برجام، اگر یکی از طرفین از تعهدات خود سر باز زند طرف مقابل می تواند اقدام متقابل انجام دهد، افزود: متأسفانه ما پاسخ مناسبی هنگام خروج آمریکا از برجام ندادیم که این قانون جدید مجلس پاسخی در برابر این اقدام آمریکا است.

وی پایبندی یکطرفه ایران به تعهدات بر جامی را موجب آسیب دیدن کشور دانست و ادامه داد: پاسخ مناسب و اقدام متقابل علیه خروج آمریکا از برجام توسط ایران ضروری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا رو به افول است/ غربگرایان داخلی باید شرمنده باشند

آمریکا رو به افول است/ غربگرایان داخلی باید شرمنده باشند