مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 10:252021-01-08بين الملل

آه مظلومان جهان کاخ سفید را به ویرانه تبدیل خواهد کرد


امام جمعه کامفیروز با اشاره به اتفاقات اخیر کاخ سفید گفت: آه مظلومان عاقبت کاخ سفید را به ویرانه ای سیاه تبدیل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازصحبت از نابودی هیمنه آمریکا در جهان به میان می آورند و از آن تعبیر به افول موریانه وار می کنند.

وی افزود: آنچه که برای بسیاری، خوش خیالی به نظر می آمد، اکنون با اتفاقات اخیر و فتح کنگره آمریکا توسط شهروندان این کشور، به خوبی شاهد افول آمریکا هستیم.

تقی زاده ادامه داد: این بی آبرویی ها و هرج و مرج هایی که ما از درون آمریکا شاهد آن هستیم، بازتاب و نتیجه رفتار وحشیانه و ظالمانه این قدرت شیطانی با ملت ها و مردم مظلوم دنیاست که اکنون دامنگیر خودش شده و بی شک شعله آه مظلومان سراسر دنیا، کاخ سفید را به ویرانه ای سیاه مبدل خواهد کرد.

امام جامعه کامفیروز در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پر کردن چاه های آب در کامفیروز، مردم را دعوت به آرامش و تمکین به قانون کرد.

وی بیان کرد: متأسفانه هرازچند گاهی شاهد آن هستیم که از طرق مختلف، مسئولان سازمان آب باعث نگرانی و اضطراب مردم می شوند و اکنون وزارت نیرو و سازمان آب با توجیه کمبود منابع زیر زمینی، کمر همت خود را بر پرکردن برخی از چاه های آب در منطقه بسته اند و این امر را با شدت و قوت پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آه مظلومان جهان کاخ سفید را به ویرانه تبدیل خواهد کرد

آه مظلومان جهان کاخ سفید را به ویرانه تبدیل خواهد کرد