مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 10:102021-01-08سياسي

اولویت شهر رویان تامین امنیت است/ وجود سارقان احشام در منطقه


امام جمعه رویان بابیان اینکه مردم منطقه از مسئولان می خواهند تا به مشکلات آن ها رسیدگی شود، گفت: اولویت شهر رویان تامین امنیت منطقه از وجود سارقان احشام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس معصومی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن تشکر از حضور سرزده سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود در این منطقه خواستار برگزاری جلسه ای با حضور مسئولان شهرستانی برای حل مشکلات رویان شد و ابراز داشت: برگزاری این جلسه و گفتگو رودررو با مردم می تواند چالش هایی که رویان با آن مواجه است را برطرف کند.

وی بابیان اینکه اولویت شهر رویان امنیت منطقه از وجود سارقان احشام است، افزود: در شرایطی که می بایست رویان به قطبی برای تأمین مواد پروتیینی شهرستان شاهرود تبدیل شود اما به خاطر ناامنی به مصرف کنندگان این مواد تغییر کاربری داده است که می بایست تولیدکنندگان منطقه موردحمایت قرار گیرند.

امام جمعه رویان با تأکید بر اینکه حادثه جنجال در ساختمان کنگره آمریکا هیچ سود و زیانی برای ما به عنوان یک کشور انقلابی و ضد استکباری ندارد، ابراز داشت: این ماجرا نشان داد که آمریکا در موضوع ادعای دموکراسی دارد و تنها به ظاهر خود را الگوی سایر کشورها می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت شهر رویان تامین امنیت است/ وجود سارقان احشام در منطقه

اولویت شهر رویان تامین امنیت است/ وجود سارقان احشام در منطقه