مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 09:402021-01-08بين الملل

فیسبوک ممنوعیت فعالیت ترامپ را تمدید کرد


دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در پی تشویق آشوبگرانی که روز چهارشنبه به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند، میکروفون شبکه اجتماعی خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، شرکت فیس بوک اعلام کرد ممنوعیت پست های ترامپ را به مدت نامعلوم یا حداقل تا دو هفته دیگر که جو بایدن قدرت را تحویل می گیرد، تمدید خواهد کرد.

شرکت اسنپ هم استفاده رییس جمهور آمریکا از این سایت را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد در حالی که توییتر پس از درخواست از ترامپ برای حذف توییت هایی که وی در آن ها از آشوبگران حمایت کرده بود، حساب وی را به مدت 12 ساعت تعلیق کرد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک روز پنج شنبه اظهار کرد: ما بر این باوریم که ریسک های اجازه دادن به رییس جمهور آمریکا برای ادامه استفاده از سرویس ما در طول این مدت بسیار زیاد هستند.

محدودیت هایی که برای حساب وی در نظر گرفته شده است، تا زمان تکمیل انتقال آرام قدرت و مراسم تحلیف جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا در 20 ژانویه ادامه خواهد داشت.

این اقدام فیس بوک که نخستین ممنوعیت اعمال شده تاکنون برای یک رییس جمهور است، ممنوعیت 24 ساعته اولیه در اپلیکیشن های فیس بوک و اینستاگرام را تمدید می کند.

شرکت توییتر از ترامپ خواست سه توییت شامل پیام ویدیویی که ترامپ نسبت به آشوبگران ابراز محبت کرده و انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیسبوک ممنوعیت فعالیت ترامپ را تمدید کرد

فیسبوک ممنوعیت فعالیت ترامپ را تمدید کرد