مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 09:352021-01-08سياسي

«حاج قاسم» مرد محبوب کُردها + فیلم و عکس


سران اقلیم کردستان عراق بارها و بارها در رسانه های متعدد بین المللی و خارجی عنوان کرده اند، بدون کمک «حاج قاسم» موجودیت اقلیم از بین می رفت و خسارت هایی بیشتر از سنجار و کوبانی برای این منطقه رقم می خورد.

- خبرگزاری فارس، سنندج - شیرین مرادی؛ شهید سلیمانی کسی که همچنان پس از شهادتش از محبوبیت بسیار بالایی در کشور و ملت های منطقه برخوردار است.

نقش شهید سلیمانی در حمایت از جبهه مقاومت در سراسر منطقه و تحمیل شکست نهایی به داعش یکی از عوامل مهم محبوبیت او محسوب می شود نقش کلیدی و تاثیرگذار این شهید در داخل و خارج از مرزهای کشور به ویژه در سرکوب کردن داعش که می رفت به بزرگترین تهدید و چالش علیه جهان اسلام و بشریت تبدیل شود، ایشان را به یکی از چهره های شناخته شده و محبوب در جامعه بشری تبدیل کرد.

شهید سلیمانی از سوی بسیاری از نظریه پردازان و مقام های سیاسی و نظامی جهان به عنوان مرد شماره یک مبارزه با تروریسم و داعش نام بردە می شود.

همگان بر این واقعیت اذعان دارند کە برای تغییر موازنەهای نظامی و سیاسی در منطقە و برای شکست گروه تروریستی داعش، چنین فرمانده ای با قابلیت های بالای مسائل نظامی و درک تحولات سیاسی لازم بود.

در عراق و در جبهە نخست جنگ با داعش حاج قاسم سلیمانی مرد محبوب کُردها بە ویژە نیروهای پیشمرگه بود، ژنرالی کە با درا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حاج قاسم» مرد محبوب کُردها + فیلم و عکس

«حاج قاسم» مرد محبوب کُردها + فیلم و عکس