مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 09:252021-01-08سياسي

آغاز ثبت نام مسکن ملی جوانان در خراسان رضوی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: از روز گذشته ثبت نام مسکن ملی جوانان در این استان آغاز شد که به مدت یک هفته ادامه دارد.

- سیدرضا موسوی نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در خلیل آباد اظهار کرد: با توجه به تقاضاهای جوانان برای ثبت نام مسکن، دولت تصمیم گرفت از روز گذشته به مدت یک هفته ثبت نام مسکن ملی جوانان در کشور انجام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه در مرحله اول 9 هزار و 206 نفر ثبت نام شده است، گفت: در این شهرستان و در شهر کندر خلیل آباد هم زمینه برای ساخت 50 واحد مسکونی براساس تفاهم نامه بین این اداره کل و شهرداری و شورای شهر کندر فراهم شد که جوانان این شهر می توانند با ثبت نام در سامانه مسکن ملی جوانان اقدام کنند.

وی ادامه داد: افرادی که ثبت نام می کنند پس از بررسی لازم توسط بنیاد مسکن و تشخیص وی به عنوان یک متقاضی دارای اولویت، باید مبلع  400 میلیون ریال در بانک واریز کنند.

65 میلیارد تومان قیر رایگان موجود در خراسان رضوی موسوی نیا با بیان اینکه اجرای طرح هادی در خراسان رضوی با سرعت ادامه دارد، اضافه کرد: امسال 100 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح هادی در سطح روستاهای خراسان رضوی تخصیص داده شده که در همین راستا 65 میلیارد تومان قیر رایگان نیز در اختیار دهیاری ها قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام مسکن ملی جوانان در خراسان رضوی

آغاز ثبت نام مسکن ملی جوانان در خراسان رضوی