مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 09:252021-01-08پزشكي

در پاندمی کرونا چگونه از افسردگی جلوگیری کنیم؟


ابتدا باید افکار خود را بشناسیم و مشخص کنیم در کدام موقعیت ها و در چه شرایطی این افکار به سراغ ما می آیند، سپس صبورانه علت افکار و یا رفتار خود را بررسی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، یک روانشناس با اشاره به شرایط پاندمی کووید 19 و حضور بیشتر افراد درخانه، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی که اکثرا افراد در خانه هستند، اقوام خود را ملاقات نمی کنند و بسیاری از مشاغل تعطیل و حتی ترس از دست دادن عزیزان به زندگی و کار لطمه وارد کرده است، اختلال افسردگی از جمله اختلالات روانی است که می تواند افزایش یابد از این رو لازم است افراد علائم آن را بشناسند و با راهکار های ساده از بروز آن جلوگیری کنند.

گوهر یسنا انزانی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه افسردگی اختلال نسبتا شایعی است که انواع مختلفی دارد و تشخیص آن بر عهده روانپزشک و روانشناس متخصص است، گفت: مسلما لحظاتی در زندگی هست که تمام افراد احساس غمگینی، خستگی، بی حوصلگی و.

را تجربه کرده اند، اما در شرایط فعلی پاندمی کووید 19 و تکراری شدن اکثر روز ها برای افراد امکان بروز اختلال افسردگی نیز افزایش می یابد از این رو لازم است افراد با علائم آن آشنایی داشه باشند.

وی با تاکید بر اینکه تشخیص افسردگی بر عهده روانشناس است، به بیان علائم اختلال افسردگی پرداخت و گفت: وجود پنج نشانه از نشانه هایی نظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پاندمی کرونا چگونه از افسردگی جلوگیری کنیم؟

در پاندمی کرونا چگونه از افسردگی جلوگیری کنیم؟