مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 08:452021-01-08اقتصادي

راه باز سرمایه گذاری برای رونق هوانوردی عمومی در خراسان جنوبی


مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی گفت: آمادگی داریم از سرمایه گذاران برای رونق هوانوردی در استان حمایت کنیم تا هوانوردی عمومی در خراسان جنوبی رونق گیرد و به دنبال آن توسعه ایجاد شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی گفت: آمادگی داریم از سرمایه گذاران برای رونق هوانوردی در استان حمایت کنیم تا هوانوردی عمومی در خراسان جنوبی رونق گیرد و به دنبال آن توسعه ایجاد شود.

علی اکبر اکبری راد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نگاه ویژه به حمل و نقل ریلی در دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: آنچه می تواند تحقق هدف مورد نظر را تا توسعه اقتصادی و رونق استان تامین کند، رونق حمل و نقل و ترابری هوایی است که اکنون اقداماتی در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در هواپیماهای اصلی نیز مشکل داریم، افزود: ما آمادگی داریم تا از سرمایه گذاران که برای پایدار کردن هواپیماهای بزرگ حمایت کنیم.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر سرمایه گذاری در توسعه حمل و نقل هوایی، تصریح کرد: در ستاد توسعه استان یکی از موارد اصلی توجه به حال و نقل به ویژه حمل و نقل هوایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه باز سرمایه گذاری برای رونق هوانوردی عمومی در خراسان جنوبی

راه باز سرمایه گذاری برای رونق هوانوردی عمومی در خراسان جنوبی