مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 08:252021-01-08سياسي

مجوز ترددهای ضروری در همدان غیرحضوری صادر می شود


مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان گفت: با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تسهیل در امور مراجعان فرمانداری همدان، از روز شنبه 20 دی ماه درخواست مجوز ترددهای ضروری صرفا به صورت الکترونیک از متقاضیان اخذ می شود.

- علیرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا، افزود: متقاضیانی که نیاز به مجوز تردد ضروری از شهرستان همدان به سایر شهرستان ها( با وضعیت نارنجی و قرمز) دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی به نشانی www.

hamedan-taradod.

ir نسبت به ثبت درخواست و مستندات خود اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.

وی افزود: اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی می­ شود و حداکثر پس از 24 ساعت مراتب تأیید یا رد درخواست برای متقاضیان از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

بابایی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا مجوز ترددهای ضروری در چهار گروه پزشکی، قضایی، اداری و خدماتی و صرفا با ارائه مدارک معتبر صادر می شود.

وی ادامه داد: در سایر مواردی که امکان تردد و انجام امور متقاضی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی میسر باشد، مجوز تردد صادر نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: مجوز تردد صرفا برای عزیمت به شهرستان های با وضعیت نارنجی و قرمز صادر می شود و تردد ضروری بین شهرستان های با وضعیت زرد بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ترددهای ضروری در همدان غیرحضوری صادر می شود

مجوز ترددهای ضروری در همدان غیرحضوری صادر می شود