مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 07:452021-01-08اقتصادي

یکهزار و 115 واحد تعطیل کشور فعال شد


امسال فعال سازی یکهزار و 500 واحد هدف گذاری شد که یکهزار و 115 واحد را باهمکاری دستگاه قضا و شرکت های صنعتی تاکنون فعال کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، علیرضا رزم حسینی عصر پنجشنبه در نشست شورای معادن استان کرمان با بیان اینکه اتفاقات خوبی با عنایت رییس جمهوری در معیشت و اقتصاد کشور افتاده افزود: 10 هزار واحد از مجموع 52 هزار واحد موجود در کشور راکد و تعطیل هستند که برای رفع موانع این حوزه ها تلاش می کنیم.

وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات 52 هزار میلیارد تومانی به پیشنهاد صمت مصوب و به بانک ها ابلاغ شد که این اعتبارات برای فعال سازی واحدهای نیمه فعال و راکد و تکمیل طرح های نیمه تمام پرداخت می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به همراهی نمایندگان مجلس استان کرمان در زمینه تحقق جهش تولید گفت: دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شدند.

رفع مشکلات معیشت و اقتصاد مردم نیاز به حمایت حاکمیت دارد رزم حسینی تصریح کرد: وزارت صمت امروز 40 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور و 38 درصد اشتغال و معیشت مردم را برعهده گرفته و در جنگ اقتصاد نوک حمله بدخواهان قرار دارد.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای فعالیت با صداقت و به دور از ملاحظات سیاسی و اجرای سبکی جدید نیاز به حمایت حکومت دارد و جا دارد در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکهزار و 115 واحد تعطیل کشور فعال شد

یکهزار و 115 واحد تعطیل کشور فعال شد