مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 07:402021-01-08اقتصادي

شکستگی لوله؛ علت لکه های نفتی در گناوه/ آسیبی به کشاورزان نرسیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، روز گذشته لکه های نفتی در رودخانه فصلی بهون گناوه در استان بوشهر مشاهده شد و بلافاصله نیروهای فنی و انتظامی برای مهار این لکه ها و جلوگیری از ورود به دریا در منطقه حاضر شدند.

رودخانه فصلی بهون از کوه های روستای گمارون سرچشمه گرفته و از مابین روستاهای محمد صالحی و چم شهاب از بخش مرکزی گناوه به سمت بندر گناوه عبور می کند.

رییس محیط زیست شهرستان گناوه با بیان اینکه تاکنون هیچ لکه نفتی از نفت ریزی شب گذشته، به ساحل رودخانه بهون گناوه نرسیده است، گفت: شکستگی یکی از لوله های نفتی گچساران در منطقه گل خاری علت حادثه بود.

کامبیز عبداللهی در گفتگو با خبرنگار فارس در گناوه اظهار داشت: روز گذشته به محض اطلاع از جاری شدن لکه های نفتی در رودخانه بهون گناوه همه اقدامات پیشگیرانه با هماهنگی کمیته بحران شهرستان آغاز و در مرحله اول بوم گذاری برای جلوگیری از ورود نفت به دریا در مسیر های مختلف این دره فصلی توسط تیم hse  و واحدهای عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران انجام شد.

  رییس اداره محیط زیست شهرستان گناوه افزود: امروز به اتفاق کارشناسان hse شرکت نفت و گاز گچساران بازدید های هوایی و زمینی از منطقه انجام شد که پس از بررسی های لازم مشخص شد علت سرریز شدن لکه های نفتی ، شکستگی یکی از لوله های نفتی این شرکت در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی لوله؛ علت لکه های نفتی در گناوه/ آسیبی به کشاورزان نرسیده است

شکستگی لوله؛ علت لکه های نفتی در گناوه/ آسیبی به کشاورزان نرسیده است