مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 07:252021-01-08اقتصادي

46 پرونده فرار مالیاتی در خراسان رضوی تشکیل شد


مدیر اقتصاد و دارایی خراسان رضوی از تشکیل 46 پرونده فرار مالیاتی در این استان خبر داد و گفت: 500 میلیارد تومان از محل اقتصاد پنهان در خراسان رضوی فرار مالیاتی داریم که قابل تامل است.

- حسین امیر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: در خصوص ضررهای درآمدی خراسان رضوی ناشی از کرونا براساس آخرین برآورد، بیش از 5 هزار میلیارد تومان خسارت به واحدهای تولیدی صنایع کوچک و بزرگ وارد آمده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان رضوی ادامه داد: حدود 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رسته های مختلف شغلی اختصاص یافته که تاکنون بیش از 60 درصد این رقم جذب شده است.

وی با بیان اینکه افزایش زنجیره کامل پنبه و مبادلات و بحث ریسندگی، یکی از صنایع بزرگ کشور است، گفت: آمار دقیقی از صنایع خسارت دیده از کرونا در دسترس نیست، ولی خسارت عمده به صنایع از لحاظ درامدزایی و نیز اشتغال افراد به وجود امده است.

امیررحیمی با اشاره به اعطای بسته های حمایتی به مشاغل خسارت دیده از کرونا، یادآور شد: اهمال مالیاتی و پرداخت تسهیلات به تعداد شاغلین در کارگاه از جمله مواردی است که توسط اقتصاد دارایی برای خسارت دیدگاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مرکز بهبود فرایندهای فضای کسب و کار در وزارت اقتصاد و دارایی تشکیل شده که با هدف کاهش مجوزهای صادره توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 پرونده فرار مالیاتی در خراسان رضوی تشکیل شد

46 پرونده فرار مالیاتی در خراسان رضوی تشکیل شد