موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 06:502021-01-08اقتصادي

پاداش پایان خدمت بازنشستگان حذف می شود؟


زمزمه های حذف پاداش پایان خدمت بازنشستگان در حالی قوت گرفته است که سازمان برنامه و بودجه در ارتباط با آن هیچ اظهارنظری نکرده است؛ بازنشستگان نگران امیدوارند این احتمال، - جی پلاس ، سال ها تدریس کرده و حالا تقریباً در آستانه بازنشستگی قرار داد؛ او با نگرانی از خبرهای جدید می گوید؛ خبرهایی مبنی بر حذف پاداش پایان خدمت بازنشستگان دولت.

ایلنا نوشت؛ این بازنشسته فرهنگی می گوید: ظاهراً قرار است سازمان برنامه و بودجه به بهانه کمبود نقدینگی و فقدان اعتبار مالی، بخشنامه صادر کرده و پاداش پایان خدمت را برای بازنشستگان دولت که بازنشستگان صندوق کشوری محسوب می شوند، حذف کند.

در روزهای اخیر، از این دست نگرانی ها زیاد ابراز شده است.

در سالهای اخیر یعنی از میانه دهه نود شمسی، پرداخت پاداش پایان خدمت کارمندان با تاخیر انجام شده است؛ بازنشستگان ماه ها منتظر مانده اند تا این پاداش را دریافت کنند.

گاهی این پرداخت به صورت قسطی بوده و گاهی هم سود سهام را به جای پاداش به کارمندان داده اند؛ حالا اما به نظر می رسد برای کارمندانی که در آستانه بازنشستگی قرار گرفته اند، اوضاع قرار است دشوارتر شود.

یک شاغل اداره برق نیز در این رابطه ابراز نگرانی می کند و می گوید: تنها امید ما کارمندان دولت به پاداش پایان خدمت است؛ تمام امیدمان به این چند ده میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش پایان خدمت بازنشستگان حذف می شود؟

پاداش پایان خدمت بازنشستگان حذف می شود؟